7 Aralık 2008 Pazar

Bayram geldi hoş geldi^^

Image and video hosting by TinyPic
Bu bayram da ötekilerinden pek bir farklı olmayacağa benziyor.Tek fark ben hastayııııım. =(((( Feci bir şekilde grip oldum. Görünüşü göre bayram boyunca mekanım ev. Dedoşun elini öpmeye de gidemeyebilirim. Bugün telefon açmış gelirken tercüman gazetesi de alın diyor. :)) Herkesin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. Ve bol bol büyük eli öpüp indire gandi yapabilmenizi diliyorum. Dil çıkaran Ki o yaşı ben çoktan aştım. Ahh ahhh nerede o çocukluğumdaki bayramlar! Şimdi çocuk olmak vardı.^^ Poşetimi kaptım mı önce bütün apartman sonra da bütün mahalle dolaşıp, poşetimi ağzına kadar şeker doldurup arta kalanları da ceplerime koyduğum, aldığım harçlıkları tekrar tekrar saydığım, sonra da doyasıya abur cubur aldığım o özlemle yad ettiğim günlerim. :D Çocukluğumu geri istediğim ender anlardan birisidir bayramlar... Benden başka çocukluğuna dönmek isteyen var mı?

Hiç yorum yok: