6 Aralık 2008 Cumartesi

Japonya'dan hediyeee...


Günlerdir (Haftalardır mı desem?) beklediğim şeeey geldi!! Hediyeeeeem.^^ Fotoğraf makinam bozulduğu için resmini çekemedim, ama yakında yenisini alınca koyacağım inş. Neyse gelelim sadede, merakla paketi açtım. Veeeee canım arkadaşım bana doğum günü hediyesi olaraaak, (biraz geç olsada postada bazı sorunlar olmuş) neydii yaaa adını unuttum bak şu işe! hehh buldum! Capon işi "yelpaze ve telefon süsü" yollamış. Kendisine çook teşekkür ettim ki annemin kitap hediyesi dışında herkes doğum günümü bile unutmuştu.:) Sevdiklerinizin özel günlerini hiç bir zaman kaçırmamanız dileğiyle. Herkesin bayramını şimdiden kutluyorum.

2 yorum:

serrose dedi ki...

Iyi gunelrde kullan canim
iyi bayramlar

bookworm dedi ki...

Teşekkürler serrose. Senin bayramında kutlu mutlu olsun^^