31 Aralık 2008 Çarşamba

Sil baştan... +++...Yeni Yıl...+++


Yeni yıl... Yeni yıl...

Çok küçükken, on sekiz yaşıma basacağım günü sabırsızlıkla beklerdim ve belkide her kız gibi "hele bir on sekiz yaşıma geleyim kaçıcam bu evden, ayrı eve çıkacağım" dediğimi hatırlıyorum. On sekiz yaşına geldim, geçtim, solladım bile... Hayatın acımasızlığını gördüm. Tutunacak bir dalın olmadığında nasılda seni zorladığını, üzerine üzerine geldiğini gördüm. Ailemin kıymetini tekrar ve tekrar anladım...

Her yeni yıl, her yeni yaş demek. 2008'de 21'dim, 2009'da 22 olacağım.... Her yeni yılınızı dolu dolu geçirin. Yaşamınızı sevgiyle doldurun. Sevgisiz hiçbir şeyin kıymeti yok, ne paranın, ne malın, ne süsün...

Klasik bir şekilde hepinizin yeni yılı kutlu olsun. Ben yeni yılı sıcacık evimde oturup çerezlerimin başında geçireceğim. Dışarı çıkıpta eğlenmek neymiiiiş:( Hem hava buz gibi, mazallah hasta olurum yine, sonra al başına belayı. Halimden tamamen memnunum... dersem yalan olacak! Amma velakin şikayet etmeyeceğim. Ben böyle çok çok iyiyim:(... ( Şikayet etmeyeceğim diyene bak!) Bütün sene boyunca ne yapacağım belli oldu. Evde oturup çerez yiyeceğim.:)

Yeni yılda bütün dileklerinizin gerçekleşmesi, beyaz atlı prensini bulmayanların bulmalarını, hayallerindeki kadını hala bulamayanların da bulmalarını, sevdiklerinizin sağlığını ve herşeyin çok çok iyi olmasını diliyorum...


2008'i resetliyoruz. Hoşgedin 2009! Senden daha fazla sevgi, daha daha fazla mutluluk, kardeşim ve ailem için sağlık ve Japon stili 3G uyumlu yeni bir telefon istiyorum.:D :D (iphone olmasın lütfen o hiç hoşuma gitmiyor.) Hani şu kare kapaklı olanlardan! Çok fazla birşey istemiyorum canım... ^_^


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





Hiç yorum yok: